Гарантія, обмін та повернення
Купуючи взуття, приділіть особливу увагу вибору правильного розміру та повноти.
Через невідповідність повноти і розміру стопи розміру взуття виникають деформація взуття, розрив швів, поява тріщин і заломів. Відчуття стиснення в ногах не повинно бути!
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН
Гарантійні терміни товарів згідно з р.1 ст.7 п.2 Закону України «Про захист прав споживачів»:
Взуття для дорослого населення:
- Взуття повсякденне з верхом із натуральної шкіри, синтетичних або штучних шкір - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
- Взуття модельне з верхом із натуральної шкіри, синтетичних або штучних шкір - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
- Взуття домашнє або дорожнє - не менше 40 днів з дня продажу через роздрібну мережу.
Просимо звернути увагу, що в асортименті магазину немає взуття для активного відпочинку. Представлені у нас моделі кросівок та кед стилізовані під спортивне взуття.
Шкіргалантерейні вироби:
- Сумки господарські, пляжні, дитячі та шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї – 30 днів;
- Сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;
- Ремені – 30 днів;
- Рукавички – 30 днів.
Гарантійний термін експлуатації взуття обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу, а для взуття, купленого раніше, з настанням відповідного сезону:
- зимовий сезон – з 15 листопада до 15 березня;
- літній сезон – з 15 травня до 15 вересня;
- весняно-осінній сезон – з 15 березня до 15 травня та з 15 вересня до 15 листопада відповідно.
Термін служби відповідає гарантійному строку від дня придбання взуття.
Перелік нормативно-технічної документації, вимогам якої має відповідати взуття:
ДГСТ 19116-2007 «Взуття модельне Т.У.» - для взуття короткострокового носіння у разі урочистих подій відповідно до вимог моди;
ДГСТ 26167-2009 «Взуття повсякденне Т.У.» - для повсякденного взуття, яке експлуатується у приміщеннях та на вулиці;
ДГСТ 2063 «Взуття для активного відпочинку Т.У.»
ДГСТ 1135-2007 «Взуття домашнє або дорожнє Т.У.»
ДГСТ 28631-2006 «Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї Т.У.»
ГОСТ 28846 (ISO 4418) «Рукавички та рукавиці З.Т.У.»
У разі виявлення протягом встановленого терміну недоліків, виробник (продавець) діє відповідно до р.1 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Порядок повернення неякісного взуття
- Оформіть Заяву на повернення товару. Якщо необхідно, на Ваше прохання, магазин відправить зразок бланка на повернення товару та інструкцію щодо заповнення на Вашу електронну пошту або Viber.
- Самостійно доставте товар до магазину або відправте на нашу адресу у відділенні «Нова Пошта» упакований комплектний товар разом із заповненою Заявою на повернення та документами, що підтверджують факт покупки. Взуття має бути чистим. Наявність товарного чи касового чека обов'язково.
- Прийнявши рішення повернути товар, зв'яжіться з нашим менеджером та повідомте номер декларації зворотного товару. У разі потреби, погодьте можливість заміни на інший товар.
Для оформлення повернення товару та грошей у роздрібній мережі необхідно надати документ, що засвідчує особу покупця.
Не підлягає обміну або безкоштовному ремонту взуття:
- з дефектами, які виникли внаслідок експлуатації в умовах, що не відповідають призначенню;
- з механічними пошкодженнями (опіки, порізи, подряпини та ін.);
- деформована внаслідок неправильного носіння, сушіння, пошкодження внаслідок впливу хімічних речовин та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
- відремонтована покупцем до пред'явлення магазину (крім заміни набійок, кріплення металевих шкарпеток, профілактики підошви, якщо такий ремонт не спричинив утворення дефектів);
- зі зниженою ціною (у деяких випадках гарантійний термін 14 днів).
У разі закінчення гарантійного терміну звернення з приводу недоліків не розглядаються.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ВЗУТТЯ, ЯКА НЕ БУЛА В ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Ми намагаємося, щоб ваш online-шопінг був максимально простим і приємним. Але іноді товар може не підійти або не сподобатися. Тому Ви завжди можете повернути його протягом 14 календарних днів з дати продажу, зазначеної в товарному чеку або декларації «Нової Пошти» (дата отримання товару).
Умови повернення
Якщо товар не підійшов, Покупець має право на повернення та обмін товарів належної якості відповідно до ст. 20 Закону «Про Захист прав споживачів»:
20.1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном , кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він був у вжитку і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, і навіть товарний чи касовий чек, видані споживачеві разом із проданим товаром. Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
20.2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Повернення коштів клієнту здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту розірвання договору, згідно зі ст. 8 Закону про захист прав споживачів.
У поверненні товару (поверненні грошей) буде відмовлено, якщо:
- Відсутній документ, що підтверджує факт покупки – товарний чи касовий чек.
- Минуло більше 14 днів з моменту покупки (для товару, що не був в експлуатації).
- Повертаний товар не є новим (є сліди шкарпетки, потертості, дефекти);
- Є ознаки стороннього втручання (спроба ремонту) або порушено інші умови гарантії;
- Неповна комплектація товару, що повертається, відсутність ярликів, етикеток, фірмової упаковки, в якій товар доставлений, відсутність окремих деталей обробки тощо;
- Не підлягають поверненню товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. Жаль, але оформити повернення рукавичок, панчішно-шкарпеткових виробів, товарів в аерозольній упаковці тощо. ми не зможемо.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ВЗУТТЯ, ЯКА НЕ БУЛА В ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Повернення товару, придбаного при 100% передоплаті:
- Заповніть Заяву на повернення товару згідно з інструкцією, розміщеною на сайті. На Ваше прохання магазин відправить зразок бланка на Повернення товару та інструкцію щодо заповнення на Вашу електронну пошту або на Viber.
- Акуратно запакуйте товар в оригінальну упаковку в повній комплектації. Оригінальне пакування має бути без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд).
- У відділенні «Нова Пошта» надішліть на нашу адресу упакований товар разом із заповненою Заявою на повернення товару та документами, що підтверджують факт покупки.
Сума за чеком буде повернена на карту, з якої було здійснено платіж після перевірки товару на відповідність вимогам належної якості.
Повернення товару, отриманого у відділенні «Нова Пошта» післяплатою:
Якщо товар Вам не підійшов:
- Заповніть у відділенні «Нової Пошти» Поворотну декларацію, в якій вкажіть зворотну адресу доставки (м. Дніпро, Нова Пошта, відділення №__Кошель Тетяна Іванівна, тел.(095) 2307000.
- У декларації обов'язково вкажіть «оплата та доставка за рахунок одержувача». Цю суму буде списано з Вашої передоплати.
-
Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта (оплата послуг компанії-перевізника).
Ви заберете гроші в тому самому відділенні, з якого було здійснено повернення. При відправленні повернення товару у відділенні Нової Пошти, накладений платіж не вказується.
Переконливе прохання - не залишайте товар у відділенні «Нова Пошта» без оформлення декларації на його повернення. Прийнявши рішення повернути товар, зв'яжіться з Вашим менеджером та повідомте номер декларації зворотного товару. У разі потреби, погодьте можливість заміни на інший товар, який Вам підходить.
Просимо звернути увагу: сума за товар повертається тільки на ту картку, з якою було здійснено платіж при купівлі товару.